Często zadawane pytania

Najczęstsze odpowiedzi na Państwa pytania związane z realizacją zamówień :

- Wysyłki zamówionych towarów odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze.

- Dostępność towaru - gdy towar nie jest dostępny z magazynu , to zostanie on sprowadzony na zamówienie klienta , a jego termin dostawy do klienta wydłuży się o czas konieczny do jego sprowadzenia (czas ten jest określony przy każdym towarze jako dostępność towaru).

- Zamówienie musi zostać przez nas potwierdzone (mailem) aby było ważne czyli skierowane przez nas do realizacji.

- Prosimy dokonać przedpłaty na nasze konto po potwierdzeniu przez nas zamówienia (mailem).

- Wysyłka zamówienia skierowanego do realizacji następuje zwykle w przeciągu 1-2 dni roboczych (jeśli inaczej nie wskazano w mailu potwierdzającym zamówienie).

- Minimalna wartość zamówienia wysyłanego kurierem to 0,-zł (przelew/pobranie) .

- Odbiór własny w siedzibie firmy:
  NOWA SIEDZIBA od lutego 2018
:
  PERMATECH ul.Sędzickiego 2 , 84-230 Rumia
  w godzinach pracy tj.
  pn-pt 9.00-17.00
  sob-nd  nieczynne


- Koszt dostawy towarów :
  GLS towary o wadze do 1 kg przedpłata przelewem 18,90zł / za pobraniem 24,00zł
  GLS towary o wadze 1 do 9,99 kg przedpłata przelewem 20,40zł / za pobraniem 25,50zł
  GLS towary o wadze 10 - 29,99kg przedpłata przelewem 21,90zł / za pobraniem 27,00zł
- Po wysłaniu zamówienia otrzymacie Państwo maila z nr listu przewozowego i kontaktem do przewoźnika.

ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ !

 

Sklep internetowy jest już w pełni funkcjonalny
Państwa zamówienia realizujemy na bieżąco
Zapraszamy do składania zamówień !

© Wszelkie prawa zastrzeżone PERMATECH

Oprogramowanie KQS.store | Grafika KQSDesign.pl